רשת מסעדות הסושי היפניות ״אקינדו סושירו״ תובעת בכ – 67 מיליון ין (השווה לכמעט חצי מיליון דולר) מנער יפני שנצפה מלקק בקבוק סויה ונוגע במנות באחד מסניפי הרשת בעיר אוסקה. נציין כי המקרה עצמו קרה בתחילת השנה, ולמרות שהנער הספיק מאז להתנצל, סרטון זה גרם לגל חיקויים ברחבי המדינה ולנזק כבד לרשת. ביפן כינו סרטון זה כ”טרור הסושי” עקב אובדן הכנסות עצום שגרם הנער לרשת המסעדות, לאחר שנרשמו דיווחים על ירידה בנוכחות הלקוחות שפקפקו בהיגיינת המסעדה.עקב כך הגישה הרשת תביעת ענק נגד הנער שמעריכה את הנזק שנגרם בכ-16 מיליארד ין. עורך דינו של הנער ביקש מבית המשפט לבטל את התביעה מאחר והנער התחרט על הסרטון אותו פרסם, בנוסף טען עורך הדין כי הפסדיה של החברה נובעים מהתחרות הרבה, ולא מהסרטון – בית המשפט דחה בקשה זו. לפי התלונה שהוגשה לבית המשפט, הנער ליקק את בקבוק הסויה הפתוח, בזמן שהוא מתועד בסרטון ע”י חברו ובנוסף אף ליקק כוס תה שלא נעשה בה שימוש. בנוסף לאלו, הגדיל לעשות ולאחר המעשים נגע בצלחת סושי חולפת על המסוע באצבע מכוסה ברוק. כאמור; לטענת החברה, לאחר העלאת הסרטון לרשתות החברתיות ב-29 בינואר, במסעדות שלה נרשמה ירידה חדה במספר הלקוחות.
רשת מסעדות הסושי היפניות ״אקינדו סושירו״ תובעת בכ – 67 מיליון ין (השווה לכמעט חצי מיליון דולר) מנער יפני שנצפה מלקק בקבוק סויה ונוגע במנות באחד מסניפי הרשת בעיר אוסקה. נציין כי המקרה עצמו קרה בתחילת השנה, ולמרות שהנער הספיק מאז להתנצל, סרטון זה גרם לגל חיקויים ברחבי המדינה ולנזק כבד לרשת. ביפן כינו סרטון זה כ”טרור הסושי” עקב אובדן הכנסות עצום שגרם הנער לרשת המסעדות, לאחר שנרשמו דיווחים על ירידה בנוכחות הלקוחות שפקפקו בהיגיינת המסעדה.עקב כך הגישה הרשת תביעת ענק נגד הנער שמעריכה את הנזק שנגרם בכ-16 מיליארד ין. עורך דינו של הנער ביקש מבית המשפט לבטל את התביעה מאחר והנער התחרט על הסרטון אותו פרסם, בנוסף טען עורך הדין כי הפסדיה של החברה נובעים מהתחרות הרבה, ולא מהסרטון – בית המשפט דחה בקשה זו. לפי התלונה שהוגשה לבית המשפט, הנער ליקק את בקבוק הסויה הפתוח, בזמן שהוא מתועד בסרטון ע”י חברו ובנוסף אף ליקק כוס תה שלא נעשה בה שימוש. בנוסף לאלו, הגדיל לעשות ולאחר המעשים נגע בצלחת סושי חולפת על המסוע באצבע מכוסה ברוק. כאמור; לטענת החברה, לאחר העלאת הסרטון לרשתות החברתיות ב-29 בינואר, במסעדות שלה נרשמה ירידה חדה במספר הלקוחות.