כחלק ממהלך משותף: בימים הקרובים ישולבו תכנים בלעדיים של רשת 13 בסלקום TV; כאשר יריית הפתיחה היא פתיחת ערוץ “האח הגדול” ללא תשלום נוסף ללקוחות סלקום בערוץ 22 הייעודי, כשהוא נושא פרסומות. לקוחות סלקום שיהיו מעוניינים לצפות בערוץ ללא פרסומות, יוכלו לרכוש את ערוץ 26 בנפרד, בדומה ליתר הפלטפורמות. יורם אלטמן, מנכ”ל רשת מסר לנו כתגובה לפרסום: “המהלך הינו חלק מהאסטרטגיה החדשה של רשת 13 לייצר מקורות הכנסה נוספים מעבר למסך”
כחלק ממהלך משותף: בימים הקרובים ישולבו תכנים בלעדיים של רשת 13 בסלקום TV; כאשר יריית הפתיחה היא פתיחת ערוץ “האח הגדול” ללא תשלום נוסף ללקוחות סלקום בערוץ 22 הייעודי, כשהוא נושא פרסומות. לקוחות סלקום שיהיו מעוניינים לצפות בערוץ ללא פרסומות, יוכלו לרכוש את ערוץ 26 בנפרד, בדומה ליתר הפלטפורמות. יורם אלטמן, מנכ”ל רשת מסר לנו כתגובה לפרסום: “המהלך הינו חלק מהאסטרטגיה החדשה של רשת 13 לייצר מקורות הכנסה נוספים מעבר למסך”